Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.

Er min henvendelse mon blevet væk, Syddjurs Kommune? - Nej, alt er godt nu!

Artiklens øverste billede

»Uge 7 i år havde jeg et læserbrev i her i avisen, hvor jeg fortalte hvordan en af mine bekendte, tidligere kommunal ansat, håndterede de sager, som han ikke følte lyst eller trang til at følge op på.

Avisen sendte læserbrevet videre til Syddjurs Kommune med en anmodning om et svar på mit spørgsmål/kritik i læserbrevet fra uge 7. Nu er vi i uge 17 solen har været gavmild mod os de sidste uge, og jeg føler mig mere og mere overbevist om at Syddjurs Kommune arbejder, som jeg i uge 7 beskrev?

En anden bekendt havde en lignende sag med Syddjurs Kommune, der har kørt over flere år. Først da han fik sat et møde op kommunes nye borgmester, kom der skred i sagerne, men er det virkelig nødvendigt at ulejlige ham for, at der sker noget?«

Syddjurs Kommune svarer:

Syddjurs Kommunes kommunikationschef Ole Bjarke Nielsen svarer:

»Vores leder af mobilitet Paw Fjordside Nielsen kontaktede Søren Bager telefonisk 25. marts og fik en tak for hjælpen pr. sms. Sagen omhandlede et træ i han nabos have, som naboen ville forespørge om kunne fældes.

Vores natur og vejservice var forbi ved naboen 29. eller 30. marts og gav naboen lov til at fælde og bortfjerne.«



Hov, det her indhold benytter cookies

På denne plads ville vi rigtig gerne have vist dig indholdet, men det kan vi desværre ikke, da du har fravalgt cookies. Vil du se indholdet skal du acceptere Marketing og Statistik, det gør du her: opdater dit samtykke.

Læs også

Annoncørbetalt indhold

Del artiklen