Foto: Businessfilm.dk

Foto: Businessfilm.dk

Nordic Destination i nyt partnerskab med VisitAarhus

Nordic Destination har netop indgået partnerskab med VisitAarhus om at fremme erhvervsturismen på Djursland

Af
Katharina Andersen

Ebeltoft Nordic Destination har indgået partnerskab med VisitAarhus, og det med fokus på erhvervsturismen, fortæller indehaver Thomas Kjerstein.

"Vi er nu officielt det, der kaldes et 'incoming bureau', og det betyder sådan set bare, at vi i samarbejde med VisitAarhus nu kan tilbyde en række destinationer til erhvervsturister og virksomheder," siger Thomas Kjerstein.

Ny tendens indenfor erhvervsturisme

Ifølge Nordic Destination giver partnerskabet med VisitAarhus særlig mening, fordi en ny tendens spreder sig indenfor erhvervsturisme.

"I øjeblikket taler man meget om Second City. At mange erhvervsturister søger mod Aarhus, men at man også begynder at lede i området omkring storbyen. Her kan Djursland tilbyde meget, for det ligger tæt på Aarhus, men har måske nogle anderledes destinationer," siger han og tilføjer:

"Der er et enormt potentiale på Djursland indenfor erhvervsturisme, og i det her nye partnerskab går vi ind og står til rådighed for dem, der ønsker at opleve Djursland," siger Thomas Kjerstein.

Nordic Destination tilbyder en lang række af oplevelser for virksomheder, og virksomhedens speciale er udvikling af nye events, der, ifølge Nordic Destination, åbner sanserne og sikrer vellykkede, aktive fællesoplevelser.

Tidligere har Thomas Kjerstein fortalt, at søgningen til Ebeltoft og Mols Bjerge har været stor, og at outdoor-oplevelser er efterspurgte.

Nordic Destination kommer til at holde til på Maltfabrikken.

Publiceret 03 December 2019 13:47